اهدای خون کارکنان و سربازان وظیفه زندان مراغه
پایگاه خبری و تحلیلی
اهدای خون کارکنان و سربازان وظیفه زندان مراغه
جمعه 18 بهمن 1402 ساعت 14:14 | بازدید : 52 | نویسنده : پیام سهند | ( نظرات )

محمد دانا/پیام سهند

 
در آستانه عید سعید مبعث و در ایام الله دهه مبارک فجر، جمعی از کارکنان و سربازان وظیفه اداره زندان مراغه خون خود را اهدا نمودند.
 
به گزارش خبرنگار پیام سهند کارکنان و سربازان وظیفه اداره زندان مراغه با مراجعه به سازمان انتقال خون شهرستان مراغه در راستای کمک به بیماران نیازمند، خون خود را اهدا نمودند.
 
دکتر رضا منفرد رئیس انتقال خون شهرستان مراغه، ضمن تقدیر از این اقدام خداپسندانه، به ذکر نکاتی درباره اهدای خون و شرایط آن پرداخت.
 
رئیس انتقال خون شهرستان مراغه گفت: این کار خداپسندانه و کاملاً اختیاری بوده و کسانی که به اهدای خون مراجعه می کنند حتمآ باید صبحانه میل نموده و سن مراجعه کنندگان از 18 تا 60 می باشد که هنگام مراجعه باییستی کارت شناسایی معتبر همراه خود داشته باشند تا برای اهدای خون پذیرش شوند؛همچنین مدت زمان اهدای خون 15 دقیقه می باشد و اهدا کنندگان 15 دقیقه نیز باید استراحت کنند و به این افراد تغذیه مختصری می دهند.
 
دکتر رضا منفرد افزود: در فصل زمستان متأسفانه اهدایی خون کاهش یافته است اگر مردم عزیز مراغه شرایط اهدای خون داشته باشند می‌توانند با مراجعه به پایگاه انتقال خون در مراغه مراجعه کنند که شرایط برای آقایان هر 3 ماه یک بار و برای بانوان 4 ماه یک بار می باشد که در این پایگاه نیز آزمایش های از جمله هپاتیت پی و هپاتیت سی و گروه خونی انجام می شود


موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار مراغه , ,

مطالب مرتبط با این پست










آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 23


کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :